lørdag, september 02, 2006

Nedtellingen fortsetter...

Dette innlegget skulle kommet opp torsdag 24. august, men så mistet eg nettforbindelsen. Her e d altså:
No e det bare 9 dager igjen, og 4 vakter på jobb. Eg tror visst ikkje nokke på dette her - at eg skal reise altså. Men sånn e det alltid når det skal skje en kjempeomveltning kor eg ikkje kan se for meg kordan livet etterpå blir.. Og så har eg begynt å grue meg en del og. Ska jo reise fra alt som e mitt snart. Fysjåfy! Men tenk for et privilegie å få bruke et helt å på Gud og hans Ord - på heltid! Det kan vel ikkje finnes nokke bedre å bruke et år på enn det? Eg gleder meg visst masse og! Har vært gjennom litt små kasser på nytt og lagt vekk ting eg ikkje vil ha likevel, og tatt med litt nye ting. Eg hadde ikkje tenkt å ta med teip eller hullemaskin då eg pakket ut av leiligheten min. Tåpelig! Og så hadde eg tenkt å ta med 5 telysholdere, men siden vi ikkje får tenne stearinlys på rommene tar eg bare med 3 - til pynt.. No har eg nettop lagt inn masse bilder fra sommeren på dataen min. Eg e så glad for at eg kjøpte det! No kan eg ta masse bilder av folk, og så kan eg sitte i England og se på de og grine litt. Smart?

Ingen kommentarer: