lørdag, september 02, 2006

I dag reiser eg!!

Då e altså dagen komt.. Klokken halv seks i dag legger båten fra land, og eg vinker hade til livet mitt.. (for å gjøre d hele litt ekstra dramatisk) Eg va faktisk ferdig pakket i går, over 24 timer før eg sku reise, sånn at då Glenn (som eg sitter på med) ringte og lurte på om han kunne hente bagasjen min, så kunne han det! Den e eg grådi fornøyd me! Så no e livet mitt utenom en liten sekk pakket ned og sendt av gårde. =S I går va eg i tremorkirken for siste gang før eg reiser, og d va kjempetrist å tenke på at eg ikkje skal få være me de fantastiske menneskene på kjempelenge. Ja, eg vet at eg går til nokke bra, mn det gjør det ikkje mindre trist å reise fra det som e her. Eg e både glad og lei meg på en gang. Det går visst an. Eg har tenkt å gjøre det sånn at eg i dag lar meg få sørge alt eg vil (Marte, Rune og Ann Elin kommer på kaien for å si hade..), og i morgen kan eg begynne for fullt å se framover og glede meg til det som kommer. No må eg bare få ferdig de småtingene eg mangler før eg e klar, som å strikke ferdig en hue eg begynte på i vinter (mormor må hjelpe meg å felle dn)... Eg setter veldig stor pris på at folk ber for meg, for det trenger eg virkelig no! Med omstilling, tilvenning, bli kjent med nye folk, studiene osv. Neste innlegg eg skriver blir fra England!! =D

Ingen kommentarer: