torsdag, september 21, 2006

Eg lever fortsatt...

Då va det visst gått åtte dager siden sist eg skrev nokke her! Tiden flyr så enormt fort, og det e nokke å gjøre på absolutt hele tiden. Håper eg får oppdatert litt oftere, mn d e slett ikkje sikkert. Til i morgen har eg en innlevering om Josva som eg hadde tenkt å gjøre ferdig i går kveld, men fikk ikkje konsentrert meg, så det ble det ikkje nokke av. Bedre lykke neste gang.. D e nokså problematisk å skulle sette seg ned og konsentrere seg om å studere når eg ikkje e vant til det i det hele tatt. I fjor va eg på jobb, og så kom eg hem og kunne gjøre nøyaktig det som passet meg og det eg måtte få gjort. Her e eg nødt å fordele og utnytte tiden min på en mye bedre måte. Det tar sikkert litt tid å venne seg til det, men eg har tro på at det skal komme seg. Ellers har temperaturen gått opp og ned i hytt og pine her, men d ekanskje normalt? Og så regner det nesten ikkje. Bare litt om natten av og til. Og det kan være mørke skyer en hel dag uten at vi får en eneste dråpe. Som ekte bergenser e jo d litt rart for meg.. Men idag e det helt blå himmel, og masse vind. D e jo så flatt her, at d blåser egentlig for det meste, har eg hørt. I går hadde vi arbeidsdag hele dagen, og eg hadde jobben med å luke mellom alle steinene på gangstiene rundt omkring. Eg og en amerikansk jente fra Texas gjorde det sammen, og vi hadde det kjempekoselig. Satt og pratet og luket hele dagen. Seinere vasket eg vinduer med en kanadier, og så kostet vi veien. Det ble ganske fint etter oss. Men no kommer læreren vår, så det e best å begynne å forberede seg på timen, tenker eg.

Ingen kommentarer: