onsdag, september 13, 2006

Morgenoppdatering

Klokken e kvart på åtte om morgenen, og eg sitter i klasserommet og prøver å få til et treigt internett.. Klokken åtte har vi memory class, og der skal vi skrive ned Bibelversene som vi har pugget til idag. D e andre gangen vi gjør d no. Idag e d 1.Mosebok 1v27 og 28 vi har. Eg pugger de på engelsk NIV-oversettelsen. Fant ut at siden eg ikkje aner ka som skjer etter dette året, og ka språk eg vil trenge å kunne Bibelen mest på, så vil eg gjøre det på engelsk. D kan folk i Norge forstå og. Eg må bare si det at eg vet ikkje ka eg skal etter dette året. Mindre enn eg visste då eg reiste. Men eg vet at det e her Gud vil ha meg no. Eg setter stor pris på hvis dere vil be for meg gjennom dette året, for det trenger eg virkelig. Eg merker at det e lett å miste litt fokus på Gud, og å heller se på kor travelt det blir, alle oppgavene vi får osv. osv. Fokuset mitt må være at alt eg gjør, gjør eg for Herren, og ikkje for mennesker, som det står i Col.3:23. Det e jo Han som e grunnen til at eg e her, og eg ønsker virkelig å holde fokus rett. Så hvis dere kommer på det, så vær så snill å be for meg! Så må dere gjerne sende meg bønneemner så eg kan be for dere og! Det e en fantastisk måte å holde sammen på og.

Ingen kommentarer: