mandag, januar 01, 2007

Tilbake på North Cotes!!

Godt nyttår alle sammen!! Etter en kjempefin juleferie e det herlig å være tilbake i England! Må innrømme at det nok føles som hjemme her og no... Eg reiste fra Bergen i dag tidlig, og kom hit i halv 3-tiden. Har sovet, pakket ut og dusjet. Det e ikkje så mange som e her ennå av studentene, men de som e her har vært kjempekjekt å treffe igjen! Føles på en måte som vi ikkje har vært vekke fra hverandre i det hele tatt, men og som om vi ikkje har sett hverandre på lenge. Maker det sense? (for å si det på godt norsk..) Gleder meg kjempemasse til å begynne på an igjen me undervisningen - lurer på om ikkje vi skal begynne på Romerbrevet snart, og det blir visst fantastisk iflg elevene som gikk bibelskolen i fjor! Eg ser med stor forventning framover på de neste 7 månedene her, og ka Gud har å lære meg! Når Han har lært meg så mye i de foregående 3 månedene - ka har Han då ikkje for meg i de neste sju? Livet e spennende!

Ingen kommentarer: