tirsdag, desember 26, 2006

24. 25. og 26. over...

No e 3 dager med stivpynting over, og eg må si eg gleder meg til å gå i koseklær i morgen! Det e kjekt med pynting, men tre etter 3 dager i strekk blir til og med eg litt lei ;) Og juledagene e altså og over. Hadde det kjempekoselig på julaften med rebusløp (søskentradisjon) om morgenen, 3 nøtter til Askepott, lystenning på bestefedrene sine graver, julemøte i Godt Håp (menigheten min på Nesttun) og feiring av julekvelden hos bestemor. Vi fikk eksepsjonelt godt pinnekjøtt (litt ovnsbakt visst...godt råd kanskje?), gode julekaker osv. Og eg fikk så masse koselig og fint! Selskinnstøfler og -votter fra mamma og pappa va nok det aller kjekkeste!! Utrolig deilig og varme - og kjempefine! Ellers har det vært koselige familiebesøk både i går og idag. Må si eg føler eg har liten tid igjen til eg skal reise fra Bergen. Men samtidig syns eg ikkje eg får komt meg tilbake til skolen fort nok. Det må jo være et tegn på kor bra eg har det! Eg e så glad i å være her at eg ikkje vil reise, men eg e så glad i å være der at eg kan ikkje komme dit raskt nok! I morgen skal vi på badeland og etterpå på kino og se "veien til Betlehem" som familie. Det blir sikkert kjekt! Så koselig å være samlet alle fem etter gammelt! Men no e det på tide å komme seg i seng tror eg. De andre har visst lagt seg.

Ingen kommentarer: