fredag, desember 22, 2006

bittelille julaften

No e det bare to dager til jul! Og eg har snart vært heme i to uker! Jøye så for tiden går! Det e så koselig å være heme og bare nyte å bruke tid med familien min og gode venner! Tre uker e visst ikkje så lenge som eg trodde når det gjelder alt eg sku få tid til.. Men en ting MÅTTE eg bare; og det var å besøke min kjære avdeling på sykehjemmet som eg jobbet på i fjor. Der va eg i går, og det var så koselig å treffe igjen både herlige beboere og kolleger. En kollega som og har sluttet va på besøk samtidig, så vi og fikk truffet hverandre! Snakk om perfekt! Det varmet hjertet mitt å se alle igjen, og å vite at de ikkje hadde glemt meg =D I går kveld va eg ute me en jentegjeng og spiste og gikk på kino - utrolig koselig! Litt morsomt at etter kinoen kommenterte en av de andre kordan hon ved siden av meg lo høyest når noe hadde med unger å gjøre (hon jobbbet me barn i hele fjor) og eg lo høyest når det va noe med eldre mennesker.. Vi e nok litt påvirket allihop. Nei, no e klokken halv ett, og alle i huset bortsett fra meg og mine to brødre har lagt seg, så det e vel på tide å få oss og i seng...

Ingen kommentarer: