lørdag, november 11, 2006

I dag har det blitt lørdag igjen! Det går litt surr i dagene for tiden, for vi har det fryktelig travelt, så det blir mest studering og ikkje så mye annet. Dette semesteret e visst det aller travleste, har eg hørt. Men det vi lærer e helt fantastisk! Eg lærer mer og mer, og det e så fantastisk å se ting tydeligere og få øynene opp for nye og "gamle" sannheter. Gud e virkelig stor, folkens! Hvis dåkkar ikkje alt har gjort det, så vil eg anbefale på det sterkeste, varmeste og mest inngående å ta et år på Bibelskole, og få et virkelig trygt og stødig Bibelfundament å bygge resten av livet med Gud på! No e jo eg litt farget av at eg faktisk går her, men dette e virkelig en skole som byr på solid og sterk, livsforandrende og øyeåpnende BIBELundervisning! =D Og eg har bare vært her i litt over 2 mndr.. Forresten så vil eg unnskylde at eg ikkje e nokken god mail- eller brevskriver. Hvis det kan være en trøst, så e det til og med vanskelig å få pratet med vennene mine her i løpet av uken for tiden.. Men som sagt, så e det fantastisk det e lærer, eg trenger bare litt ekstra styrke for tiden så eg får gjort alt sammen. Veldig glad i dere alle sammen, mine kjære!

1 kommentar:

Inger Hanne sa...

Hei du!
Så bra at du kosa deg!
Eg har ett spm..korti kjem du heim t jul egentlig?Me i granbakken 11b lurar på det..
Kos deg masse, men husk nok søvn og egenpleie:)
Veldig glad i deg,min venn!
StOOr klem fra Inger Hanne;)