tirsdag, oktober 31, 2006

Tilbake fra Skottland!

Ja, då e eg altså tilbake fra Skottland!! Det har vært en fantastisk uke med nydelige mennesker, nydelig natur og utrolig bra fellesskap! Vi hadde dårlig vær mesteparten av tiden, men vi hadde det så kjekt sammen at det ikkje gjorde nokke særlig. De første 5 nettene bodde vi på et hostel som heter Comrie Croft. Det ligger nydelig til med natur og fjell rett bak. Et stort kjøkken med åpent til spiseavdelingen gjorde det enkelt og praktisk for oss å lage vår egen mat og ordne oss sjøl. Vil anbefale alle som skal til Skottland å ta inn der (hvis dere har bil med). Utrolig bra! Jaja, nok reklame for idag.
Det kjekkeste med hele turen var at vi alle ble så mye bedre kjent, og vi fikk se så mye mer av hverandre enn det vi gjør til vanlig på skolen og internatet. Vi var 19 stk i fire biler, og alt gikk utrolig bra! Fra det å holde alle bilene sammen når vi var ute og kjørte til matlaging, til organisering og rydding. Alle gjorde det som trengte å bli gjort, og hadde gode holdninger! Hadde det ikkje vært for Gud, hadde det ikkje gått med så mange forskjellige folk. Vi ba mye om at vi måtte ha et godt samhold og at vi ikkje måtte kræsje, og Han svarte virkelig på bønnene våre! Så no e vi altså en skikkelig sammensveiset gjeng med galne folk som har masse rare interne kommentarer. Vi såg forresten Loch Ness og monsteret! Eg har bilder av det, så de som ikkje tror meg kan få se..!
Ellers har eg stort sett jobbet med innleveringer og skolearbeid idag. Gleder meg til å begynne på an igjen med undervisningen i morgen! Når eg tenker på ka eg har lært i løpet av forrige semester, og så ser framover, så kan eg ikkje annet enn å glede meg! Eg har så mye å lære, og det blir så bra! Det blir nok tøft og, men skikkelig bra! Setter fortsatt stor pris på forbønn!
I kveld/natt kommer forresten min kjære tyske venninne tilbake - hon som var syk og måtte dra hem. Gleder meg til å se hon igjen!! Men no gjer eg meg for idag, har en del mer å gjøre...

1 kommentar:

Anonym sa...

hei! no e da lenge sida! har du d bra? håper no vertfall d..snakkast