mandag, august 14, 2006

Bursdager

No e klokken ti over ett tirsdag 15. august, og hvis en skal gå for at en skifter alder ved midnatt, så har eg altså vært 20 år i 72 minutter no. Men egentlig stemmer ikkje det, for eg ble født i 10-tiden en gang, tror eg. Om det va morgen eller kveld husker eg ikkje. D e så lenge siden.. I hvert fall har eg bursdag. Tror denne bursdagen blir bedre enn den i fjor. Då hadde eg tidligvakt på jobb, og kjempevondt i halsen. Så utviklet det seg til spysyke, og eg måtte gå hem, trillende på sykkelen, og spyende i grøftene. Måtte flire litt av meg sjøl der eg gikk.. Heldigvis varte ikkje sjauet mer enn noen timer, og Marte og Rune reddet dagen med å komme med blomster og pizza fra Bella Napoli om kvelden - og det tror eg va de første blomstene eg noen gang har fått! Annet enn potteplanter, då. Så det ble ikkje så værst til slutt likevel.

Ingen kommentarer: