torsdag, mars 01, 2007

Nyheter!! (som e blitt litt gamle...)

Ja, no har det visst blitt en vane at eg ikkje e særlig flink å oppdatere siden min... Men denne gangen har eg en god unnskyldning... Har ikkje vært så veldig tilstede i alt mulig i det siste, for det har vært distraherende ting på gang. Men no har eg altså hatt kjæreste i to uker! Tror de fleste av dåkkar som leser her vet d allerede, men eg må jo liksom skrive det... Han e tysk, ett år eldre enn meg, og en kjempebra fyr! Så temmelig mye av tiden min har gått me til å være me han og bli bedre kjent me han. Utroli koselig! Ellers hadde vi en ukes vinterferie i forrige uke, og det var kjempekjekt å bare være her og ta livet me ro, lage mat sjøl, osv. I timene holder vi på med Romerbrevet fremdeles, og småprofetene, og endetidslære. Kjempespennende! Til og me småprofetene, som eg virkelig ikkje har lest nokke særlig før e interessante. Men Romerbrevet og endetidslæren e nok det mest spennende! Har nettop skrevet ferdig en oppgave om Romerbrevet 6 vers 1-11. Temmelig utfordrende stoff, men og utrolig bra og lærerikt å jobbe me! Oki, men no går eg og leser litt mer av småprofetene. Vi har prøve i de neste torsdag, og eg må nesten lese de før eg kan begynne å pugge notatene fra timene... Ha en nydelig helg alle sammen!

2 kommentarer:

Inger sa...

Heisann:) Jeg heter da Inger, å kjenner ikke deg i det hele tatt:) Håper allikevel at du har lyst å hjelpe meg ved å svare på et par spørsmål. jeg har nemlig lyst å gå på bibelskole i England, og da jeg søkte på "bibelskole England", kom siden din fram:) hvordan er skolen du går på? hvor ligger den?
med vennlig hilsen Inger:)

Ingrid sa...

Hei Inger!
Så koselig at du fant bloggen min, då! Hvis du tar og legger inn en ny kommentar her me mailadressen din, så kan eg kontakte deg sånn. Må godkjenne kommentarene før de legges ut likevel, så eg kan bare slette den så ikkje adressen din kommer på nettet.
Hilsen Ingrid